Del 9

Att smaka som en askkopp.

James är klädd i ett par vita chinos med en svart tight tröja. Han har sedan en vit väst över det och håret är perfekt stylat. Tom förstår sej fan inte på honom. Dem ska sitta inne. Äta lunch ihop och prata lite. James ska inte ens lämna huset ändå har han klätt upp sej som om det vore englands drottning han skulle på besök hos.

"Bara så du.. vet James.." Tom sätter sej ner vid glasbordet i James matsal där det står framdukat en vit assiette med en skinkrulle på. "... inget, kommer hända."

"Ingen fara Tom." James slår sej ner mitt emot honom och rättar till gaffeln lite. "Jag är glad bara för att du ringde."

Tom ler. Det är så enkelt att prata med James ibland. Man kan säga allt till honom.

"Well jag... du hade rätt. Jag är bög, och jag vill ha dej." Tom ser upp på sin vän som helt automatiskt breder ut ett leende som går ifrån öra till öra. "Så står.. erbjudandet än skulle jag vilja. ge det en chans."

James suckar lågt och ser ifrån sin skinkrulle till Tom.

"Jag... Visst Tom. Men inte för att ge dej en chans, utan för att jag är kär i dej. Förstått?"

Tom ler. Vad var vad han behövde höra. Det kändes som om någonting i magen tog ett skutt och han kom på sej själv med en svag rodnad över kindbenen.

"Jag ska inte säga kär ännu, men jag gillar dej James." Tom skär en bit av skinkrullen som är fylld med mimosasallad. "Men grejen är att... jag vill.. inte komma ut som bög liks..."

"Oh, oh Tom det är helt okej! Jag fattar! Jag kan vara diskret."

"Bra. Bra." Tom ger honom ett svagt leende och fjärilarna i magen vill inte lugna ner sej. Efter en lunch bestående av skinkrulle som förrätt, Pasta carbonara som huvudrätt och sedan en bit fryst chokladkaka, så sätter dem sej i soffan. Dem börjar se på en film som visas på Canal +, men efter 2 minuter och 12 sekunder, lutar Tom sej emot James och kysser hans smala vita läppar. James är inte sen med att besvara kyssen. Han lägger armarna om Toms hals och vrider sej emot honom. Ingenting händer. Ingenting händer. Någonting, är lika med sex. Men det här är ingenting. Lite oskyldigt pussande.

Tom gillar det verkligen. Han hör James kipa efter luft då och då i deras frenetriska kyssande.

"Du smakar som en askkopp." Gnyr Tom och drar ner James över sej liggande i den stora puffiga soffan. Här skulle han lätt kunna ha sex. Helt klart.

"Mmh du med" James drar sej, syndligt motvilligt ifrån Toms läppar för att andas ut och Tom tar tillfället i akt att pressa sina läppar emot James hals och kyssa den hetsigt. "Jag har aldrig gjort det här förr" Gnyr James och kipar efter luft varje gång Toms piercing trycker emot hans iskalla hud.

"Vad.. hånglat?"

"Det har jag väl men.. bara liksom, hånglat. Inge sex.Det har jag inte riktigt kört med."

"Jag är också rätt nybörjare." Tom ler emot honom och ger hans läppar en snabb kyss.

Dem ligger där och bara kysser varandra länge. Men efter ett tag tar båda en paús och sätter sej under fläkten för att röka. Självklart på James iniativ. Så beroende är inte Tom. Han skulle aldrig gå ifrån att ligga på soffan och hångla, bara för röka.

Tom flinar och blåser rökringar. James skrattar och försöker sej på likadana, men misslyckas.

"Vad... sa Bill om det här då?"

"Att jag skulle satsa. Han hoppas att ni två fortfarande är vänner och att du fortfarande ska shoppa skor med honom. Annars var han helt okej med det faktum att vi.... vad säger man? Är vi tillsammans?"

James skrattar och nickar.

"Hälsa honom att jag inte sviker honom under vårt shopping marathon." Ungefär en gång då killarna var hemma, så drar Bill och James ut en hel helg. Sprättar tusen lapp efter tusenlapp och kommer hem varje kväll med minst tio påsar. "Ja Tom jag skulle gissa på att vi är tillsammans. Men väldigt diskret. Right?"

"Right" Tom ler. Han drar ett sista bloss, fimpar cigaretten och tar sedan ifrån James hans cancer pinne. Fimpar den och kysser honom. "Jag skulle inte ha något emot.. Om någonting hände" Tom kysser honom och trycker hans svank emot köksbänken.

"Mmh, jag skulle inte ogilla det."

James är så kort! Tom få böja sej ner trots att James står på alla tår han har för att nå upp till Toms höjd. Det var enklare då dem låg ner.

"Sängen?"

"Sängen!"

Hela vägen upp för trappen till övervåningen, och genom den långa korridoren, kysser dem varandra. Dem snubblar in i sovrummet och det är ungefär där är det som Tom drar västen över James axlar och låter den falla till golvet. Toms tröja ryker snabbt och James drar sina iskalla händer över Toms vältränade mage.

Där efter är det James tighta tröja som hamnar på golvet. James är långt ifrån vältränad. Han är smal som en sticka och man kan räkna revbenen under hans piercade bröstvårta. Trots det äter han som ett helt fotbolls lag helt själv. Tom sparkar av sej själv byxorna efter att James knäppt upp skärpet och sedan hjälper Tom honom att dra av de vita chinosarna.

"Så.." Andas han ansträngt medans han letar rätt på James läppar genom att dra sina uppifrån hans hals, över käkbenet och till de smala bleka läpparna. James drar sitt pekfinger innanför kalsonglinningen på Tom och ser sedan på hans ansikte som inte verkar lika rofyllt som James eget. Han ler, och kysser sedan Tom hett.

James hamnar på topp. Han lägger sej över Tom och kysser honom hett medans Toms händer klämmer hans söta lilla rumpa.

Toms svarta boxer kallingar är snart av, och detsamma med James. Tom kysser honom hett och glider sedan ner längst James kropp.

James är rakad över allt. Han har inte ett hårstrå på benen, på bröstet, under armarna, på armarna, i de privata regionerna är det också helt hårfritt. Tom likes it.

Han börjar med att placera kyssar ut efter James ljumske och sedan neråt. James andas tungt. Ett par minuter senare stönar James konstant medans Tom gnuggar sitt finger emot hans punkt i honom.

"Oh gu..." James biter sej i läppen för att mildra svordommarna han använde för att beskriva hur skönt det var.

Tom ler bara nöjt. Han är nybörjar på det här och ändå kan han direkt få James att stöna så där. Han känner sej otroligt nöjt med den framgången.

"Jäääävlar.." James särar på benen så gott det går. "Oh fifa.."

Dörren nere på bottenvåningen öppnas. James sätter sej snabbt upp och spänner öronen.

"Jaaames?"

"Fuck!" James trycker sin fot emot toms arm och får hans finger att glida ut och sedan är han snabbt uppe på fötterna och drar på sej kallingarna. Tom ser minst sagt förvånad ut.

"Vad.. äre?"

"Min morsa!"

"Och?"

James ser på Tom, som om han vore en idiot.

"Du fattar inte. Klä på dej och kom ner!" Han ger Tom en hastig kyss innan han knäpper gylfen i sina byxor och skyndar ner för den stora trappen. "-Hej.. hej mamma förlåt jag hade glömt att du skulle komma!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0