- 8d -

Datum:2009-08-20   Tid:15:57:48
Nu är vi offeciellt 8d på Hortlax centralskola. Hette det så? Nåja, anyway, så var dagen rätt så dryg. Vi fick nytt schema, lunchtider, och såna saker. Nya skåp också. Föst fick jag ett längstner högst upp. Det vill säga längst ner i skolan, på B plan, högst upp (tre skåp på varandra.) Men sedan böt jag med Moa, eftersom vi, jag tia, S, och Tojfa ville ha bredvid varandra, så att vi fick högst upp, högst upp. På F plan högst upp alltså. Shisses Elinh, dem är inte intresserade. Så nu har vi alla fyra skåpen bredvid varandra. Eller, iallafall på samma vånig, vid samma klunga.
Synd för mej vart det så att Hampus* fick skåpet under mej.

*-En irriterande kille i vår klass som lever för att gå på mina nerver som om det vore promenad leder.


Tojfa och S


Tojfa


Essy


Tia, i sin nya fina hårfärg.


Ja, bilden talar väl rätt bra för sej själv?


Då vi hade jätte lång lunch, sedan slapp vi engelskan, så trallade vi hem till Matilda...


... där vi betedde oss som vi brukar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAH! jag och Sofia är ju bästa posarna! ;P

och Larice min! xD haha!!! ^^

2009-08-20 @ 19:59:25
Postat av: Sassa

HAHA! xD jag och sofia ÄGER på att posa! vär ju bäst x'D

Och kolla in LArice min!!

2009-08-20 @ 20:00:53
URL: http://sassaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback