- Bilder -

Datum:2009-08-10   Tid:23:05:40
Hey, tänkte bara berätta att jag kommit hem från Tia nu, och ska väl inte vara vaken så länge. Tror att jag ska ta mej nå att äta och sedan se på Sweeney Todd. Mmh, tror att jag ska göra det ja.
Jag tänkte också bjuda på bilderna från idag. Så, vem har sagt att vi tillhör det normala folket?
Dissa min jätte vackra min.  Jag, Tojfa och Tia


Glass i stora lass vart det också. Lyckligtvis för Sandra, valde jag bort den bilden då hon åt glass som en utsvulten elefant.


*Ingen kommentar*


Vi vet nog alla vad som finns under kladdningen, men det var faktiskt varmt och spontant kort, så jag är trevlig mot Tia och kladdar över hennes vita trosor.


Sexy sexy ja, not.

Vad har ni gjort då?

Kommentarer
Postat av: rebecka

är det din naturliga hårfärg?

du passar bra i det :)

2009-08-12 @ 01:31:40
URL: http://throughglass.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag gillar din tröja! (:

2009-08-13 @ 15:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback