- Fredag idag -

Datum:2009-08-28   Tid:17:21:32
Japp, äntligen helg, trots att vi slutar kring 4 på fredagar, vilket inte är så toppen nej. Men vi slutade iallafall!
På tyskan idag hade vi Eva som vikarie eftersom Maria tydligen var sjuk. Och jävlar vad bra det var. Ante skämdes ihjäl sej då han började skratta åt något och Eva spände blicken i honom och frågade ut honom vad som var så roligt.
Äntligen lite lung och ro alltså.
Killarna är så jääävla barnsliga ska ni veta. Då Olov kom försen startade dem en kör som sjöng "Sen, sen sen sen!" och mitt i allt skriker någon utav dem åt Olov 'MISSFOSTER!'
Schysst? Killar är assholes.
Hkn var inte speciellt rolig, vi gjorde gröt. Både jag och Sandra HATAR gröt. *Rysningar* Och någon borde verkligen presentera vår HK lärare Märta för en diskmaskin!

Här hemma har jag städat lite i köket, det behövdes nog så jag var snäll och gjorde det. Visst är jag en fantastisk dotter? Sen så har jag nu rensat lite i mitt rum och flyttat omrking på mina affischer på väggarna.
Update later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback