- Kräftskiva -

Datum:2009-08-29   Tid:18:42:05
Japp
Det var dåligt väder idag då vi skulle ha kräftskiva inne istan, men inte hindra det mami min nej. Så nu har hon dragit hem massa folk hit. Och jag rymmer in till mitt rum med min älskade Sweeney Todd och lite L word.
Och nyss frågade Filip mej om jag spelade wow. Varför i hela helvetet skulle jag spela wow?! Gosh.
Jag har förövrigt startat upp ett nytt Roll med Sath. Ett jätte bra, så nu längtar jag tills hon ska komma tillbaka till datorn. Jag gissar på att hon är och rider eller något sådant.
Oh. Nu är dem typ i mitt rum och skriker och härgar.

Usch.. Jag ska överleva kvällen. Sen kommer jag med mer fakta om hur torterad jag blivit av små ungarna.. eller dem beter sej som små ungar iallafall >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback