- Man lever bara en gång, men man dör inte heller så ofta -

Datum:2009-08-31   Tid:23:07:08
Förlåt!
Jag är dålig på att uppdatera, men jag.. äsch, jag ska inte skylla ifrån mej, jag suger helt enkelt på det. Men jag vet inte vad jag ska säga riktigt. Att skolan suger och jag har tråkigt? Det blir enformigt i längden kanske ni märker?
Nåja, idag fyller min bror år. Grattis till dej Victor, och i morgon fyller Tvillingarna sexig och sexigare år. Grattis till er dudes.
På lördag blire fjortisfest hos Sassa, skiten fyller ju år äntligen. Eller egentligen äre tre månader kvar. Men vi firar henne i förväg. Så grattis honeybee.

Ja, vad ska jag säga? På loppisen hittade jag en liten ask för brands och sånt smått, samt en massa papper. I morgon ska jag nog köpa lite nytt, jag behöver gröna och bruna saker märker jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarahadil.blogg.se/

2009-09-01 @ 15:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback