- Rubrik -

Datum:2009-08-07   Tid:18:43:08
Ja, jag har iallafall fått lite ordning på bloggen. Men mycket är det inte. Iallafall nöjer jag mej så. Det jag vart mest fundersam över är om jag borde göra menyn bredare. För den är väldigt mager just nu känns det som. Men det kan vänta. För jag orkar inte just nu.

Just nu gör jag egentligen ingenting. Jag har någon jätte äcklig smak i halsen, så jag funderar på att gå och dricka något. Shit vad intressant. Mamma är i jävre med Jens och Tim, jag vet inte om jag ska fara dit. vill som träffa dem, men alltså, jag hatar att sova med andra, jag vill ha min säng för mej själv, visserligen får jag det i husvagnen också, men då får jag ha Tim typ en halv meter ovanför mej. Och han kan inte ligga still.
Så jag tror jag stannar hemma. Kanske ska jag se någon film? Men alla jag har har jag sett typ tio gånger.
Jag ska få låna The L word utav Sofia, och det är jag jätte glad över, änsålänge har jag bara sett clip och sånt på youtube, men det verkar bra. Det är föresten Sofia som har tagit bilderna i headern. Tack så mycket för att du står ut med mej hjärtat!


B I L D E R  I  F R Å N   D A G A R N A   M E D   F I A




Fotograf, Sofia Arvidsson, tack så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback