- Sista dagen -

Datum:2009-08-19   Tid:22:18:46
Japp. Så har 10 veckors ledigt gått upp i rök. Jag vet inte vart tiden tog vägen.
Inte heller vart alla pengarna for heller. Dem har bara gått upp i rök. Usch, jag har ångest över att jag inte gjort något speciellt meningsfullt utav den lediga tiden. Visserligen, skulle jag ha satt mej på ett tåg till göteborg skulle sommaren säkert känts mer meningsfull eller längre. Men nu gjorde jag inte inte det. Jag tror inte jag lämnade piteå ens! Jo, jag var till luleå någon gång. Men ej längre än så.
Samtidigt känns det lite roligt inför i morgon. Jag menar jag gillar vår klass. Visserligen är killarna idioter och det finns ett par feminina ansikten jag inte heller är speciellt förtjust i. Men ändå. Vi har varit en klass tillsammans sedan trean, och redan innan det tillbringade vi många lektioner ihop.
Jag är ny duschad och fräsh, och ska krypa upp i min säng, som för övrigt är den mysigaste och mjukaste sängen som finns, och läsa lite.

Idag har jag varit på stan med flickorna. Alltså, Sofia och tia, vi såg S på stan också, men hann bara hälsa. I morgon träffas vi ju alla igen.
Jag köpte massa saker till skrapbookingen. Nå blommor, bokstäver, brads och band. och annat smått och gått. Nu ska jag som sagt läsa. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback