- Tokio Hotel ~ Automatic -

Datum:2009-08-26   Tid:20:55:06
Ja, nu ska man väl snacka ut sej om denna nya låt. Alltså. Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Jag har inte lyssnat på alla låtar som läckt ut, jag vill vänta tills albumet kommer ut. Och visst finns chansen på att jag lägger 200 kronor på en skiva som jag sedan aldrig kommer lyssna på. Men det får jag väl ta antar jag? Annars finns ju alltid spotify i och för sej.
Men ja, åter till låten. Första gången jag hörde gjorde jag bara kräktecknet och stängde ner youtube. Men sedan lyssnade jag på tyska versonen och medgav att den inte var allt lika dålig som första intrycket gjort sej.  Men ja, så bra var den inte nej. Men nu, efter att ha lyssnat på den. Det låter inte som DDM, Übers ende der Welt eller Ich breach aus. Det är lite främmande faktiskt. Den låter så.. techno? Data gjort, inte alls som tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback