- Tokio hotel och Tojfa -

Datum:2009-08-26   Tid:19:54:26
Japp
Hemma från skolan för väldigt länge sedan.  Men ja...
Tojfa följde mej hem idag, efter skolan. På skolan hade vi blandannat en 'lära känna dag' då vi delades in i grupper och hade massa sammarbets övningar och sånt. Och jag hamnade med Evelina Carlsson. Alltså min tremänning, som typ var min bästa bästis då jag var 7-10. Som om jag inte känner henne!
Ja, och.. så här såg det ut innan vårt språkval:



Bara för att ni inte ska fråga, som alla andra gör, kan jag berätta att varför dem där inte riktigt gör V tecknet, är för att alla i vår klass klagar på vi alltid gör det då vi ska vara med på kort, så vi kör med tre fingrar istället!


Japp, och nu sitter som sagt jag och Sofia och ser på Tokio Hotel DVD:n Caught on camera och äter smoothie. Mums.


Sötisen!

Kommentarer
Postat av: sofia!

LEJD AS!

2009-08-26 @ 19:58:09
URL: http://sofiaali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback