- Torsdag -

Datum:2009-08-27   Tid:19:14:30
Yeah, vilken kreativ rubrik.
Hur som helst. Så tänkte jag bara berätta att idag så har jag haft.. bild, so, engelska, no och Matte.

Ja, det var väl helt okej? Bortsett från att SO:n sög, som den oftast gör alltså. Lunchen var hel kass, det var fisksoppa, men tack vare min vänninna Matilda, som inte får äta fisk, och inte får vistas i matsalen ens en gång då det är fisk, hon får inte ens känna lukten, så vi får äta i uppis då. Och idag fick vi en soppa som smakade skit.
Så, ja, den hjälpte ju inte så mycket då vi höll på att hungra ihjäl (Okej, så hemskt var det inte, men vi var faktiskt hungriga.) så vi gick hem till henne. Jag hade plockat med mej två mackor från maten, så lite bättre vart det ju för mej, men tia fick äta nudlar hemma medans jag spöade Sassa i SSX. Nytt rekord ppl! 223 tusen.
Nåja, engelskan sög, som vanligt. hatar det. Mest för att vi har sån oerhört tråkig lärare ja. Och ja, no:n gick väl lite så där.. vad är ordet.. Kasst!
Jag och Tojfa failade TOTALT. Vi skulle studera vad som hände då man kokade olika blandningar där alla innehöll någon sockerart. Och dem skulle byta färg . För oss vart det verkligen inte så. Det går inte att förklara hur fel det blev. Det blev som.. grå, äcklig mossa i vatten. Usch.

Diagnos och test på matten. Jag tror att jag failade, ja.
Det gick verkligen inte bra nej, och jag insåg nu att jag måste ladda min mp3 för i morgon.
Nåja, nu ska jag.. städa.
Jag har insett att jag säger det rätt ofta, men det är så att typ varje gång jag säger det, så slytar det med att jag plockar upp två saker och lägger ner tre, så tro inte att jag är något kliniskt freak.
Nu ska jag läsa igenom tyskan en sista gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback