Sockerkaka

Datum:2009-08-03   Tid:14:39:07
Jag måste sluta umgås med Fia, för varje gång jag är med henne bakar vi, och jag äter en massa onyttig skit.
Men gott är det, tösen är ju övertygad att köket ska spängas så fort jag mäter upp socker, så hon gör det mesta faktiskt. Och just nu har vi en sockerkaka i ungen. Kring fyra hade jag tänkt promenera in till stan, träffa mami, och få lite pengar utav henne. Innan jag sedan ska på bio med Annika som sagt.

Nu kvittrar sångfåglarna här. Det är riktigt orättvist, att dem fått både utseendet och rösten båda två. Såna här människor som man inte kan låta bli att bli avis på, dem har allt. Och avundsjuk är ju den finaste komplimangen, eller något sånt.

Några planer för veckan har jag inte riktigt, utan det blir väl Tia, det vanliga, ni är fövånade. Ja.
Madde for just, hon var faktiskt riktigt trevlig. Inte för att jag trott annat, jag har bara träffat henne en gång innan, och då stirrade hon på mej som om allt hon ville var att mörda mej. Men nej, hon var riktigt snäll faktiskt. Aow, vad elakt det känns att säga 'faktiskt'

Nu gör vi inte så mycket. Sofia plockar undan lite i köket och snart ska vi äta socker kaka, bilder kommer senare kanske. Eller i morgon.

Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: Sofia Arvidsson

Ojdå, tack för komplimangerna!

Men du har ingenting att vara avundsjuk på däremot.

2009-08-04 @ 23:05:33
URL: http://sofiaaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback