St'd dags

Datum:2009-08-01   Tid:16:44:07
Hello guys
Har varit otroligt lat då det gäller uppdateringen, vet, sorry. Men jag har inte haft något att berätta alls, Så jag har bara skitit i bloggen för ett par timmar. Eller något åt det hållet.

Anyway, så ska jag verkligen passa på och städa nu, innan jag senare ikväll ska vara barnvakt åt Charlie. Lite kasst känns det att jag redan spenderat pengarna som jag skulle ha fått för jobbet. Suck. Men nåja, att ligga och se på Happy feet med Charlie är inte så dumt. Jag är riktigt förtjust i den filmen nu faktiskt.

Så, ja på tal om ingenting, så är min kamera helt kass, den funkar knappt längre, vet inte vad som har hänt med den, och det betyder då att jag är utan kamera eftersom min Nikon är borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback