Update från Fia

Datum:2009-08-02   Tid:18:49:04
Ja, jag fick ju tillslut min lilla knäck. Oj vad gott, men jag tror jag åt någon för mycket, för nu har jag väldigt ont i min stackars mage. Vi får hoppas att det går till sej, jaja. Sedan delade vi fyra personer på två paket nudlar och ändå kastade jag typ bort hälften utav mina.
Vi har gått till Madde, hon skulle hämta något och sen.. sen ja, nu är Sofia och Madde och köper yoghurt som vi ska ha till nå smoothis ikväll. Jag ligger på Sofias dator och i rummet bredvid sjunger Emmy jätte fint.

Vad vi ska göra ikväll vet jag inte, och hur vi ska sova har jag ingen aning om, jag ska iallafall i morgon på bio med Annika. Äntligen ska jag gå och se Harry potter 6. (a)

Jag är fortfarande tjurig på Tojfa och S som gick och såg den utan mej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback