Varmt

Datum:2009-08-04   Tid:17:55:53
Hela sommaren har man gått här och väntat på solstrålar, och sedan, 16 dagar innan skolan drar igång kommer dem.

Visst känns det lite synd att stora delar av sommaren regnat bort, men jag är ju inte precis personen som åker i väg klockan 8 till stranden och ligger där tills jag är härligt choklad brun. Nej, jag ligger hellre plan på golvet i skuggan, och spelar kort eller läser.

Idag har jag iallafall umgåtts med Tia, Sofia kom också. Vi har legat som tre klumpedunser i hammocken och löst korsord i JULIA-tidningar. Jäklar vad duktiga vi är på det.
Matilda och Sofia passade även i den värsta värmen på att springa lite i vattenspridaren. Jag låg kvar i hammocken och läste lite i en tidning.

Bild från början utav sjuan
Jag har förövrigt uppnått ett maximum av lycka idag, då Matilda berättade för mej att CSI:NY börjar om på måndag, 6 dagar kvar.
Helt otroligt. Jag är överförtjust i CSI, men det måste vara NY. CSI:NY, Law and order: Special victims unit och Desperatehousewives är mina favorit serier.

Nu har jag ätit och ska städa i mitt rum -.-

Hörs.

Ps, har glömt min lilla blåa ädelsten hos pappa, alltså den saken som gör att jag kan ladda över bilderna från kameran, minneskortläsaren, så det blir nog inte så mkt bilder.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men kolla, där är ju Sofia! :3

2009-08-07 @ 18:36:50
URL: http://lindbaack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback