Äntligen helg

Datum:2009-12-04   Tid:19:38:04
Hej hopp gummi snopp
Gah, jag blir så frustrerad : Idag på slöjden flödade kreativiteten i mina fingrar och jag hade ett utmärkt kapitel på lager till min fiction, men så kommer jag hem och det är som om jag vore en ballong utan luft, jag har varken lust eller ork att skriva något bra. Trots att jag faktiskt vill.
Det liksom kliar i fingrarna efter att få skapa ännu mer trovärdighet i min fictionära värld och ännu mer som kan hjälpa mej bli bättre. Men jag får inte fram ett ord som inte låter som kråksång eller ett hest hundskall.
Jag ska försöka ta mej samman och skriva någonting användbart, och sedan ja..

Tokio Hotel - Phantomrider (dålig kvalla, i know)

Föresten tjatar mami på mej att jag ska följa med till Dotto, men jag vägrar, då säger hon att jag ska se idol med henne. Men inte fan vill jag det. Usch vad föräldrar är jobbiga då dem försöker vara trevliga.


Uppdaterar senare

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mina föräldrar är likadana, ska du och jag rymma till Tyskland? (A)

2009-12-04 @ 21:19:53
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback