Ursäkta mej

Datum:2009-12-23   Tid:16:02:21
Förlåt att jag inte uppdaterat på ett par dar. Mitt internet har varit totalt borta och inte gått att få liv i >.<
Och nu då jag (Efter massa besvär) kopplat in telefonen till datorn för att föra över en video ifrån julspexet, så funkar det självklart inte. Jag kan iallafall berätta att efter att två tjejer gått och rabblat en rap eller vad man ska kalla det i säkert 3 minuter utantill, utan en luft paus, och då allt var klart, tex vem kan slå Folke och Fredrik  (våra gympa lärare), såg framträdanden och lärar imitationer, så kom 4 nakna killar mad knäckebröd för kuken upp på scenen och gjorde dansen.
Vi fick godis av Lena och Folke och ja, hade trevligt och satt och diskuterade hur otroligt korkade hollywood fruarna var, liksom, Anna Anka, herregud den kvinnan kan inte ha höga studieskulder!

Matilda i klassrummet.

Jag och Matilda skrattade skit mycket då de skuttade omkring där och visade baken för hela skolan och i slutet stod dem och vickade på arslet, slog sönder knäckebröna och sprang ut nakna. Det var rätt underhållande.
Sen så ja, fick vi godis. Jag följde hem till Matilda och vi gjorde det vanliga, spelade SSX, kort. Hon vann. Sen handlade vi chips oh dipp till kvällen och ja. Klockan 6-7 träffades vi hos Matilda, och där böt vi julklappar, jag hade köpt Osis Dust It, till Tojfa, Matilda fick en jätte fin sjal, sandra fick en klämma, ett halsband och en Ben & Jerrys. Själv fick jag en jätte fin tubsjal och ett par örhängen.



Bilderna är ifrån Matildas blogg. Finns under länkar!

Kommentarer
Postat av: DELLA

Mysigt du verkar haft det :)

God jul!

2009-12-23 @ 16:40:50
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback