- Rubrik -

Datum:2009-07-29   Tid:21:30:08

Hello
Jag är faktiskt rätt så trött nu men har bestämt mej för att börja blogga ännu mer, ska försöka hinna med 3 inlägg per dag om dagen. Någon gång kommer jag bärgis fuska, men liksom, ett på morgonen, då jag spiller ut mina planer för alla er som dras med mej, ett inlägg mitt på dagen, kanske om vad jag för tillfället am up to, och ett då jag kommit hem från vad jag än nu tillbringat min dag med. Det låter ju skit enkelt Elinh, försök nu bara hålla det. Sen kommer jag säkert slänga in andra små inlägg, playlist, tankar och bilder och sånt. Får se.

Nåja, för tillfället ser mitt rum ut som ett bomnedslag. Jag har städat lite i min scrap låda och i följande inlägg som kommer strax hade jag tänkt bjuda på bilder ifrån mina dagar med Tia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback