090721

Datum:2009-07-22   Tid:13:45:21

U P D A T E  F R Å N  I G Å R


Ja, vad ska man då säga? Jag umgicks med Matilda, var hemma kring elva. Kanske inte så sent nej nej, men Oriva här är personen som blir hulken om hon inte får sova. Fråga Sofia, hon vet.
Men igår ja, det började nätt och jämt med att min feta lilla vovve, sätter sej utanför min dörr och viftar med svansen som en motor så att det knackar på min dörr till förbannels. Tillslut tvingas jag kliva upp utav Mami, och ja, det slutar med att vi båda ligger ner bäddade med täcken i soffan och ser på Mamma mia the movie.
Efter någon timme ringde jag te Tia. Så i regnet cyklade jag till henne i mamis stora jacka och vi satt oss jenast ner vid tv spelet. Vi hann med både Guitar Hero, SSX Tricky och Lara Croft : Underworld. Innan jag sedan åkte hem och åt.
Jag kom tillbaka och Matilda den lilla skit ungen skulle då tvunget se Allsång på skansen.
Förlåt Tia, jag älskar dej men det är ett sånt program min mormor sitter bänkad framför och skulle dö om hon missade det. Det suger.
Morden i Midsomer går att leva med, men jämfört med mina mord serier osm jag älskar, det vill säga CSI: NY, Law and Order, Cold case... Allt går så inibomben långsamt i Moden i Midsomer, och i Miss Marpel. Det är fan de segaste program jag sett.

Vi satt uppe och spelade kort samtidigt som vi slö såg på Pirates of the Caribbean. Fan vad bra den filmen är. Första är bäst tror jag. Kan alla tre utan till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback