Cause living with me must have damn near killed you

Datum:2009-07-22   Tid:16:37:23


Oriva goes ego.

Anyway; Pdol börjar idag. Men jag drar in i morrn, med Tia oh Sandra gissar jag. Och just nu har jag tråkigt. Nåja. Jag står ut. Ska sätta mej och läsa tror jag. Jag läste för länge sedan Breaking Dawn och då jag till slut slått igen den (visserligen tog det inte mer än två dagar) så tyckte jag den var jätte bra. Men i efter hand då jag tänkt på den har jag insett att jag tycker inte den är speciellt bra. Så just nu ger jag den en chans till. Men nja.. den har inte blivit mycket bättre.

Och påtal om ingenting måste jag färga om håret. Tjatar på Mami men hon säger åt mej att vänta tills på fredag.
Nu dricker jag juice.
Intressant fakta.



H O W  Y O U  R E M I N D  M E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback