Här ska man tydligen skriva en rubrik

Datum:2009-07-06   Tid:23:12:44
Hello. Idag hare varit dålig uppdatering >punk< com. Japp. För i morse vaknade jag, och sen låg jag och segade mej medans jag brände ut en skiva till mej själv.  Klockan halv tolv var det meningen att jag skulle börja mitt pass som barnflicka, men eftersom Helene var lite krasslig stannade hon hemma. Trots det kunde jag inte låta bli att sätta mej med Charlies tåg rälser och bygga ihop en liten bana. Jag är faktiskt ganska duktig på det där tycker helen *stolt*
Och då jag hade ungefär tre centimeter kvar för att få ihop hela banan, så tar klossarna slut, och det går verkligen inte, så jag kidnappade en bit från en annan del av tågbanan, och satte dit den. Det gick fin fint det.

Vi åt på Thai Garden. Eller jag omformulerar mej. Vi köpte mat på Thai Garden, och åt hemma i tv soffan. Men innan jag knappt hunnit öppna folie kartonerna fick jag ett sms av min lilla mami "Ska du åka med mej måste du vara klar om 15 minuter."
Och för er normala människor, eller ja, jag är väl inte speciellt onormal, men jag äter långsammare än, nej inte Tia men nästan långsammare än henne. Så jag packade på två sekunder (nästan iallafall) ihop mina saker jag skulle ha med mej, så som telefon laddare, kamera, en bok, en tröja jag gärna vill ha i morrn, och lite andra små saker. Och sedan stoppade jag tillbaka min mat i påsen, fick även med mej någon kyckling Helene beställt men inte orkade.
Så tog jag min mat, och min väska, innan jag gick ut och väntade på mamma.
Ovanligt 'en fors av ironi' så var hon sen. Det tog närmre en halv timma innan hon kom. Men vi kom hem. Och ungefär sedan dess (Klockan var kanske 6 då vi kom hem) har jag suttit med The Sims på näthinnan. Eller nja, men nästan, jag har laddat hem en del föremål jag ska ha till några nya hus, och jag tänkte även presentera för er mina nya lekkamrater nu som underhållt mej ett tag.

Om Sath kanske råkar läsa min blogg kan jag avslöja att det är vårt rollspel jag försökt återskapa, det gamla förståss. Bill fick aningen kortare hår, och trädgården vart inte alls som vi sagt. Men nåja (: Jasmine och Zack är i alla fall med. Och Lowe är en nörd.

Och mina nyaste vänner, som även fick ett lite modernare hem av hemladdade prylar.

Simone, Thomas och deras son som även han fick namnet Lowe (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback