Hilf mir fliegen

Datum:2009-07-17   Tid:11:42:35
H
ello.
Som sagt sa jag att jag skulle slänga in bilder. Så här kommer dem. Eftersom jag inte hann få bilderna igår av Sofia, Och hon inte är on nu, så kidnappar jag lite bilder från hennes blogg och slänger in. Hoppas det är okej. Så, bilderna är av Sofia.





Vi kanske inte var några nya blixman, men ja, mamma som tjuvtog en utav mina, närmare bestämt dem med blå frosting och ett gele hallon, sa att dem iallafall var jätte goda. Förmodligen pågrund utav att Sofia gjort själva muffinsen och jag inte gjorde mer än smälte smöret och vispade torra ingredienser. Jag är en mardröm i köket.




E L L i A 


Vi passade även på att signa en liten bedårande människa. Nämligen lilla Emelie Stafflin. Hon är som en liten filur fullproppat till toppen utav kreativitet och humör. 110% charm strålar hon ifrån sej endast från en mening ur hennes sinne.
Jag menar, vilken normal nittin åring (hon blir nitton i september) sitter och funderar på hur en folk hop skulle reagera om hon plötsligt skulle slänga ut en unge genom fönstret?
Precis. Det är inte så många som når upp till hennes intelligens.
Ungen är enkelt en sån där feel-good person som man inte riktigt kan tycka illa om.

Kommentarer
Postat av: Ellia

Oh jisses, nej men shit tårögd aow, det där var jag inte beredd på. Åh människor<3

puss

2009-07-17 @ 23:11:04
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback