Piteå dansar och ler

Datum:2009-07-23   Tid:15:01:29
Hello
Kom just hem från pdol där jag vandrat omkring med tjejerna. Förutom Tojfa då eftersom hon är på sitt sång kollo. Sakna henne. Iallafall, jag åt på Subland. Ni dör utav förvåning, och sedan så inhandlade jag ett linne på Gina. Fan vad trist jag är. Det står stånd över hela stan och jag går in i en butik som stått där sen mamutarna.
Nåja, det var ett desperat behov. Ett helt vanligt vitt brottar linne.

Matilda köpte ett armband och... spelade på massa såna där saker. Jag förstår mej inte på den där ungen, hon tål verkligen inte choklad men ändå står hon och försöker vinna en 2 kilos Marabo eller Toblerone.


Sexy mama, funderar seriöst på att köpa ett par om jag drar in i morrn.  (BTW, ursäkta den dåliga bild kvaliten. förstorade bilden)

Haha, Sassas min x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback