She's cheer captain

Datum:2009-07-08   Tid:20:02:22
Hello guys,
vad ska jag säga nu då? Jadå, alltså, idag... okej det där vart sämst, jag skriver om.
Jag skrev ju i morse, och sa att Tojfa skulle komma, det gjorde hon oxå. Men innan det ringde Tia och frågade om vi inte skulle dra intill stan. Sagt och gjort, vi for in till stan och där träffade vi Tojfa. Klockan halv två pratade Tia med henne i telefon, då sa hon att hon skulle vara i stan om 7 minuter. Sedan, tjugo över två var hon inne i stan. Det var de längsta 7 minuter jag varit med om.

jaja, jag inhandlade, en skiva, två halsband och en utav världens bästa filmer, nämligen Från andra sidan.
Nu sitter jag här hemma hos papi och gör inte speciellt mycket, borde städa.. men jag fryser.

Kommentarer
Postat av: Linda - She with the colors

Sööt blogg! :D

2009-07-09 @ 15:25:00
URL: http://lindadoos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback