Sofia Arvidsson

Datum:2009-07-14   Tid:18:05:15

Hello

Nu har jag varit duktig att bädda sängen, så nu ska jag vara ännu duktigare och bära bort alla mina glas och tallrikar jag har lämat efter mej.
Sofia Arvidsson kommer senare och ska sova över, hur många nätter vet jag inte, förhoppningsvis tills på torsdag. Bör säga det till mami också. Nåja. Så jag ska röja upp lite i mitt rum. Sen kanske vi går ner och köper något ätbart. Det vill säga om hon hinner komma innan ICA stänger. jag tror knappast att vi går te kvantum lr coop. Så nåja. Känner jag sötungen rätt så kommer hon förmodligen säga "nej men ät du, jag är inte sugen." hon behöver verkligen lägga på sej ett par kilon den lilla varelsen.
Nåja, bilder kommer väl upp i kväll om jag hittar men blåa ögonsten sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback