You must be some kind of superstar

Datum:2009-07-18   Tid:23:51:13
Hello

Dålig uppdatering idag ja. Hade tänkt skriva i morse men hade verkligen ingenting på hjärtat så istället för att dampa lös om bagateller eller lägga upp en lista som ingen ändå kommer läsa om mina planer inför ännu en dag. Därför kastar jag upp lite bilder nu.
Vi har nämligen varit uppe i blåsmark hos Jens och ätit.
Och ja, vad ska man säga. Snubben har ett helt rum med Xbox 360, wii och alla spel som nog gjorts, en projektor liksom, rockband, och ja. allt. Så där tillbringade jag ett par timmar eftersom Oriva med handen på hjärtat är en riktig tv:spels nörd.
CS, och sånt är jag inte allt mycket för. Men Super Mario, Lips och sånt kan jag hålla på med för alltid.



Dåliga bilder, i know

Nåja, det var trevligt iallafall. Spelade lite biljard och grillade. Vart attackerad av små ungar med vattenpistoler också. Inget jag rekomenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback