Zzz

Datum:2009-07-16   Tid:12:42:39
Alltså "/
Det var ju inga bilder igår, men då vi var klar med allting, klockan 01 ungefär så var jag rätt så död, och då orkade vi inte sätta ihop bra ljus för att fota ett par bakverk. Men jag lovar att dem kommer senare. Just nu ligger men lilla sofia och sover, och jag planerar inte att väcka henne riktigt än. Undra då hon la sej, jag small av efter två någon gång tror jag. Var fär för att vi knappt sov någon timme föregående natt och ja.
De dagar jag är trött är det inte så att jag somnar under dagen eller känner mej trött (bara tjurig). Men fram mot kvällen blir jag alltid dö trött så då vi låg och såg det där inspelade "bakom kulisserna på nya harry potter" så var det svårt för mej att hålla ögonen öppna.

Men som sagt kommer bilder senare idag och en ny design då jag har tid. För hoppningsvis ska vi fota idag, om inte regnet öser ner såklart Som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback