Bury your secrets into my skin

Datum:2009-06-14   Tid:17:21:03
Hey guys
Ja, ska sanningen krypa fram på sina bara knän får jag säga att det inte vart mycket jävre för min del. Jag kom dit, och kanske hann jag med 3 minuter innan jag tröttnade på fisklukten. Alltså jag älskar att vara där. Men då ska det vara fint väder. Igår regnade det och blåste. Det var bara allmänt fail. Och sen punkt två, så: Jag har varit där varje sommar sen jag var 3 år typ, och allt ser exakt likadant ut. Lekplatsen har inte förändrats ett dugg, inte ens målat om har dem. Det är nästan sorgligt. Men det är samtidigt det enda stället i världen där tiden står stilla, och det är rätt skönt. Men att ha en kompis där är ännu skönare. Så efter att ha spelat lite kubb med grabbarna, samtidigt som jag pratade med Sofia a i telefon. de vuxna började fråga om jag levde i min telefon eftersom Tom sjöng 'sweet homo alabama' säkert tre gånger i minuten. - min sms signal - och inte ens då vi åt la jag ner telefonen.
Men ja, sen ringde jag till morfar och han hämtade mej. Och kalla mej data nörd men det var nog för Sofias skull, för då fick jag åka hem och sitta på msn med henne hela kvällen istället för att dö med Tim i husvagnen.

I morse bakade jag sommar kaka hor mormor. Men ja, hur bra det gick vill jag nog inte sätta på en skala. Jag glömde först bakpulver, socker och ägg. Jag menar vem glömmer socker i en kaka!?! Jo, Oriva gör det.
Nu är jag hemma och längtar efter min Sofia, som drog in till stan och åt sushi och såg på bio, stackars mej. Kan redan avslöja för er som sitter där på andra sidan skärmen att här regnar det och är allmänt pissväder. Så ja, jag sitter framför datorn istället för att ligga ute och bli rödare än turkiets flagga. Men what ever då det gäller glass. Det kan man äta i alla väder så snart ska jag glida ut i köket och plocka fram min twister jag har i frysen. Det är fanimej den godaste glassen som finns. Jag har ätit den sen jag var hur liten som helst, och jag kommer rent utav ihåg sommrarna i jävre då jag och Victor skulle gå och köpa glass. Så jävla förbannad jag var då jag fick en guldpeng i värde av en tia, och Victor fick TVÅ femmor. Jag var såklart övertygad att han fick mer pengar eftersom han både fick två stycken, och femman var faktiskt större än tian. Hemska tider det alltså.

Nu klockan 19 ska jag se på nya serien Privileged på kanal 5. Mest bara för att jag verkligen älskar Gilmore girls, och detta är ju samma skapare. Så jag ger det en chans.



A. Kitcing

Just nu    } Seether - Fake it {

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback