Don't be afraind, we'll make it out of this mess

Datum:2009-06-15   Tid:17:57:00
Hi guys
Jag har inte mycket mer att berätta än att jag saknar Sofia, vars internet är totalt blåst och inte återfinner sitt hem föränn imorrn kring sex tiden på kvällen. Jag kommer längta ihjäl mej efter min gumma! Sen så har jag varit hos Tia (ni tappar hakan), vi har spelat kort (nej det händer ju aldrig), Och ja, Lara Croft. (Ni kan inte tro att det är sant!)
Sen så åt vi glass. Coolt, ni till och med antecknar vilket intressant liv jag har.

Ni små saker kommenterar aldrig?
Jag ska bli bättre på att uppdatera

och detta vart ett sjukt inlägg.


Just nu } Linkin Park - Leave out all the rest {

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback