I don't wanna be your dummy

Datum:2009-06-29   Tid:19:08:13

Hello sunshines
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, skäms på mej.
Jo, jag skäms nog för jag har sagt åt mej själv en miljon gånger, att jag ska bli bättre på att uppdatera.
Så nu ska jag fanimej ta mej i kragen och börja skita ut inlägg. Moget Elinh.
Det finns inte mycket mer att berätta än att dagen har jag tillbringat med min lillebror. Jag är fortfarande barnvakt. Men det har varit rätt soft, jag hade planerat att kila ner till lek parken med honom, men innan jag ens hunnit lämna våran gata hade han somnat, så jag vände, gick hem och la mej ner och såg på tv hemma.
Jag fick lov och väcka honom, men så fort han kom in la han sej på soffan och somnade om igen.

Tillslut vaknade han till liv, jag fick i honom någon mat och sen tänkte vi gå ut och leka lite, men nejdå, han gick in igen och satt sej framför Bilar. jag kan väl inte precis tvinga ut honom, och vill han ligga inne framför en film så visst, ett tag han vi vara ute iallafall. Så visst har jag fått jaga honom. Han springer som fan denna lilla krabat.

Nu bör jag städa lite här, och jag tror fanimej att jag ska ta coh göra det, sen ska jag nog sno ner fläkten hit, för mitt rum kokar ! Och jag kommer ju knappast kunna sova i natt.

Get it? Got it? Good!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback