I'm on the wrong side

Datum:2009-06-02   Tid:22:28:33
Hello dudes
Idag har Oriva suttit i två timmar på Piteå Havsbad och dött medans alla andra badat. Okej, dött har jag väl inte. Men nästan. Jag har läst. Det där var dåligt sagt. Jag har läst fast vissa gånger var det skönt, och ibland vart jag bara allmänt rastlös och tjatade för mej själv om hur fula tår jag har. Okej, den meningen duger.
Jaja, först cyklade vi från hortlax skolans parkering till PHB. Vägen dit var typ pest och pina, för det var typ grusväg största delen. Jag, Tia och S hamnade sist i ledet. Eller klungan. Dem första timmarna tillbringade vi på skeppet. Vi typ... spelade minigolf, air hockey och biljard, åt. Gapade åt Hampus och Larice som doppade sej. Utomhus. I havet. Nu. Iskallt. Samtidigt som vi satt ute och åt alltså. Jag hade med mej två mackor.
Mums.

Sen så drog vi till större byggnaden där dem badade, som sagt satt jag och läste och ja. Vissa minuter tog längre tid än andra. Men då jag verkligen börjat gilla boken. Så bestämmer sej klockan för att vara två. Fan
.
Hem vägen gick på något sätt mycket fortare. Fast än vi cyklade genom skogen och ja på något konstigt ställe Tia påstod att hon kunde en väg. Vi kom iallafall hem. Tack gode Gud för det. Och ja. Inte mycket mer att säga.




Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback