King of pop

Datum:2009-06-26   Tid:18:46:46
Hey guys
Tänkte inte lägga så mycket mer tid på det, men ja, sorgligt äre väl att allas vår kung av pop:en Mr Michel Jackson dött. Inte för att han var någon utav mina riktigt favoriter, men ett par bra låtar hade han gett oss ja.

Så, då var jag klar med det, igår vart det inte alls något bloggande, jag hade tänkt, och det är väl tanken som räknas? Om inte så kan jag skylla på att då jag laddat över ett par bilder te datorn och tänkt skriva så kom Helene med Charlie och jag vart en sittande barnvakt igen. Sen åkte jag till Tia och sov där. Tojfa joinade oss också, och vi... åt glass, såg på film - Love actually, Ja. Det är en julfilm, men det är så som Tojfa säger en 'feel good'-film. Och så fick vi Lara Croft Underworld, vi började spela, kom en bit ja, och tyckte att vi var jätte smarta, sen så vart det läskigt, haha, och Wilma såg, så i rädsla att skrika och väcka henne då bläckfisken åt upp oss, stängde vi av då.
Vi snackade om det mesta, började snacka om en kille i parallel klassen, och slutade upp att prata om tonårsgraviditeter.

Imorse tog vi bussen te staden, hämtade Charlie, lämnade Charlie, gick på stan. Sedan for jag till farbror doktor, det var inge större fel på min tå, jag ska typ.. bada såp-bad 2 gånger om dagen. För jag vägrade att operera bort det. VÄGRADE.

Just nu - } Nickelback - How you remind me {

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback