She's got everything I have to live whitout

Datum:2009-06-13   Tid:09:11:22
Hello guys
Sommarlov så det sjunger om det. Och vi har redan sagt att detta ska bli den bästa sommaren. Så nu ska det fan bli det också.
Igår var det som sagt examen, och efter att niorna sjung klart fick vi springa ut och dela ut rosor till höger och vänster, ställa upp på kort och krama alla som man nu inte kommer se på ett tag. Någon picknick vart det inte riktigt nej, vi satt på deras altan och fikade någon paj, glass och marsan sås, marsmallows, chips och annat gott. Sedan in till stan. Inte vart det något för min del, men Tia köpte ett linne, vi skrattade smått åt skyltana på student flaken och sedan drog vi hem till Tia och såg på film då fötterna värkte som fan och vi inte orkade stå längre. Notting Hill, jag kan inte säga hur många gånger hon sett den filmen för varenda replik kunde hon utan till. Och ja, så dålig var den inte.
Bilderna kommer när vet jag inte. Jag har ingen usb kabel nu och de flesta bilderna är på pappas kamera så..
Igår cyklade vi även te besika, köpte slush och godis, innan vi cyklade hem och såg Lara Croft Tomb raider 2. Mysigt.

Snart ska nog mami komma och hämta mej, ska te jävre fiskecamping där hon Jens och Tim är. Måste sova där i natt.
Men ja, det får väl gå för sej?
Get it? Got it? Good?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback