..snart så sjunger vi den blomstertid!

Datum:2009-06-12   Tid:07:49:03
Examen idag
Trots att jag inte fick klänningen jag förälskat mej i, och trots att håret inte alls ser ut som jag vill, så är jag rätt nöjd. Någon bild får ni tyvärr inte än, kanske senare idag eller i morgon, för just nu sitter jag hemma hos min mamma och ska snart gå iväg till Tia. Titta på när hon gör sej klar.
Alltså jag måste få säga jisses, vad fort hela sjuan gått. Kommer resten av åren gå i denna takt är jag 80 innan jag hunnit blinka. Men sommarlov är verkligen något jag behöver nu. Jag är så less på skolan, lärarna och läxor som tar upp all tid. I sommar ska jag bara sova, leka med mina små söta vänninor och göra absolut ingenting. Jo, jag ska passa Charlie också. Och bra betalt också får jag. jag får typ hundra spänn för fyra timmar. Och då sover han förhoppningsvis två utav dem fyra timmarna. Så  det kommer bli bra. Då kan jag spändera pengar och äta slush med tjejerna.

Bara för att uppdatera er lite så har jag en orang klänning, svarta leggings och håret är uppsatt på något konstigt sätt med två rosor i. Sen en kofta också, men den tar jag nog inte på mej.
Efter ska jag, Tia, Tojfa (tror jag) och förhoppningsvis Jossan ut på Tias efterlängtade picknick, en picknick som sker på något annat ställe än gården där man sitter på en handduk eller ett urtvättat lakan. Det kommer bli bra.

Get it? Got it? Good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback