I Like A Big Car, Cause I'm A Big Star.

Datum:2009-03-18   Tid:19:04:11
Hello dudes
Hur har er dag varit? Min vart riktigt lyckad, eller ja, den var då inte så tråkig som vissa dagar i denna trista tid är. Min flöjtlektion vart inställd, Marita var upptagen med något, så istället så fick jag medverka på elevrådet, som kort sagt inte ens uppstod.
Under klassråds tiden fick vi istället hemma gjort cheescake och Lenas fantastiska marängtårta. Det var riktigt gott. Och Matilda lilla flickan, som glömt att ta med sej fika (Hon är så allergisk mot massa saker, så hon tar med sej eget) hon fick hallon och blåbär, blandade ut det med banan och åt röran. Undra om det var gott?
Sen fick vi ju saft och ja, det var trevligt det. 
Efter det var det dags för NO, som vanligt förstod jag lika mycket som pappa förstår sej på matlagning. Jävla onödigt att lära sej löda, liksom, jag har inte precis planerat att bli elektriker. Om det ens stavas så. 
Matte prov under hålet och sedan skippade vi matte timmen, så det vart ett litet hål på.. ja lite mer än en timma, typ.. en timma och.. 45 minuter för mej som vart klar rätt snabbt, får hoppas att det inte gick helt åt helvete, men det tror jag inte heller. 
Vi byggde en iglo.
Eller, iallafall försökte vi. på Elevensval fick vi välja om vi ville spela bandy, pingis, simma eller bygga iglo. Vi byggde en billig B iglo som inte ens vart rund typ. Jag hann inte se slutet, eftersom jag och Frida fick lov att springa till bussen. 
Vi lookade lite på stan, åkte hem och målade hemma. Är inte riktigt klar än, kanske kan jag charma med mej Tojfa till kvällen då, och måla klart? Sen får jag bära in allting, eftersom Jorma och Tony kommer och ska sova där alla mina saker står. Sen måsta jag bära ut allting då jag ska måla taket och pappa ska byta golv. Ja, det är rätt mycket kvar att göra. Fyfan
Nu sitter jag och river bort torkad målarfärg från armarna, det gör jäkligt ont ska jag säga er. 

Caio dudes 
Update later maybe
 


Just nu >Gone forever - Three days greace<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback