I will only tell the truth and other storys

Datum:2009-03-23   Tid:07:49:47
Hello
Jag blir kort sagt besviken på er som sitter och läser utan ett ord på tungan då jag kan ta emot hur många kommentarer som helst. Om inte blogg.se dampar och förhindrar den länken där det står kommentarer, så borde ni kunna skriva åtminstonde ett hej dude?

Iallafall är det sovmorgon idag, men ändå drar mami upp mej klockan sju för att jag ska hinna duscha. Jag har ett problem då det kommer till min engelska, hittar inte mappen >.< Men den kan nog vara hos Papi, och dit ska jag ju efter skolan idag och måla, det är inge roligt att göra det själv.
Nåja, iallafall så ska jag gå och fixa håret nu och kleta i nå mascara tror jag.


Tänker snatta med mej Victors skullcandy också, eftersom mina inte funkar. Så, han får överleva. Kika in på mattes blogg, försökte få någon ordning där igår men ja.. den är inte riktigt klar.

Caio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback