Thank you, it's been another bloody monday

Datum:2009-03-17   Tid:20:14:44

Hey guys
Nu har denna blogg ett lite fagrare namn än mitt jävla efternamn. Får hoppas att alla hittar hit, och att de som kmr nya faktiskt lägger denna lilla blogg på minnet.
Idag är det Tisdag, vilket betyder DH ikväll klockan nio. Det var så sent som förra säsongen som jag verkligen började följa det, och då det hemska beskedet om att CSI NY säsonen är över kom igår, kändes det som om min värld rasade ihop.
Nej, okej, så dramatiskt var det inte. Men man kan inte sluta en hel säsong med bilden av Mac som bär ut Ella McBeal genom dörren, och sedan zooma in på bekännelsen 'I'm gonna make he love me'. Det är typ, lag på sådant.

Läste lite smått på THF, om en fototävling, det skulle vara ett foto som får en att tänka på bandet Tokio Hotel. Jag har den perfekta bilden, av mej och Natalie, sittandes på en bro i lomträsk och kasta stenar i vattnet medans regnet mer eller mindre dränker oss. Jag tror det var den bästa helgen i mitt liv då vi gick omkring, arm i arm med telefonerna högt i luften för att leta teckning. Kort sagt det värsta med den helgen var att det var just den dagen, 12 juli 07, så Tokio Hotel signerade Scream på bengans i sthlm, och vi inte kunde vara där.
Men jag får väl hitta på något annat, eftersom jag inte har möjligheten att åka upp till stugan innan den 27 mars.
Nu upptäckte jag att det är Law and Order SVU på nian, och skall därför skaffa mej en tyst timme med blod och våldtäckter, innan vi åker till Wisteria lane.

Ciao
Update later


Kommentarer
Postat av: Ida

Skittaskigt att avsluta csi sådär! Jag ville ba sparka nån i huvet! :@

2009-03-17 @ 21:07:12
URL: http://idathewiseone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback