I'm not alone

Datum:2009-05-25   Tid:22:30:12
Hello guys
Ja, vad ska man kalla denna dag? "Ännu en dötrist måndag med Pelli och Sture"? Alltså, man borde ju tycka att man ska jobba med olika saker i skolan. Att ena dag så gör man ditt och andra datt. Men fan, sen i höstas har schemat sett i princip likadant ut hela vägen och nu börjar man verkligen tröttna. Och speciellt som sommarlovet är så näraså blir man grymt sugen på att bara ge upp och ta ut ett tidigare lov.

Iallafall, efterskolan drog jag och Tojfa in till stan. Jag hittade min blivanda man, eller väska, eller vad man nu vill kalla vårens förälskelse. Tojfa köpte en likadan som den jag vill ha, fast i svart. Den vackra skönheten jag spanade in var gul (:
Jag har även insett att jag är fan helt besatt utav orange. Det är ju en fantastisk färg (Y) har även då hittat en organ klänning till examen. sen att övertala mami att betala den blir morgon dagens prövning.

Nåja, nu ska jag göra tyskan och ja. Sova snart. Måste upp tidigt i morgon.

Get it? Got it? Good !
Föresten sitter jag och tittar på massa små söta videor med en asiat nu som gör jätte fina frisyrer. Mami ska få göra 'Taylor swift love story' håret på mej till examen har jag bestämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback