Ticket to heaven

Datum:2009-05-24   Tid:18:39:19
Hello Guys
Jag tänker inte ljude för er, och inte för mej själv heller: Mycket till städning blev det inte. Jag bäddade sängen, torkade av skrivbordet och ja, inte mycket mer. Jag lovar att jag ska städa. Men jag har ju så jävla mycket skit saker jag inte vet vart jag ska slänga dem, så lägger jag dem någonstans, och sen är det lika stökigt igen. Nåja. Jag har kläder jag kan kasta ut iallafall, kanske det ser lite renare ut.
Idag har jag inte gjort mycket. Jag har.. sett på repriserna som jag skulle. Så jag är nöjd. Nu ska jag gå och själa lite glass utav mami, och sedan ska jag krypa ner och se någon film eller nå.

Get it? Got it? Good!

Just nu: {   Paramore - Born for this   }

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback