Klockan är sex

Datum:2009-11-19   Tid:18:17:26
Hej alla söta, hur mår ni?

Ja, alla kan väl inse så mycket som att jag inte hade någon vettig rubrik på dagens klotter så därför drämde jag till med en rätt så självklar sak som faktiskt inte skriver sej själv. Klockan är nämnligen sex. Ialla fall nu, då detta postas lär den väl vara betydligt mer eftersom jag kan sitta och gnaga på ett och samma inlägg hur länge som helst.
Iallafall slutade jag kvart över två men jag har inte haft orken att uppdatera, men jag ska skärpa mej en aning iallafall. Och varje dag låta er veta att jag lever och att inga rosa älgar ätit upp mej.
Vi har haft bild i dag och mer intressant än så var det inte. Just nu är vi i fasen där vi ska skära ut en bild som berör ur en linolium platta. Jag har inspererats lite utav Michael Jacksons Heal the world. Därför valde jag att rita en jordglob med ett plåster på. Enkelt, bra, och meningsfullt.
Vi pratar på SO:n om politik trots att knappt någon i klassen förstår oss på det, och sedan på engelskan fick jag full pott på förra veckans glosor. Yey me va?

Det har inte riktigt hänt något speciellt och därför så tänker jag inte tråka ut er speciellt mycket mer. Jag tog faktiskt ett par riktigt bra bilder på flickorna idag. Men dock så hade min telefon valt att spara dem på telefonen och inte minnes kortet så det är lite svårt att föra över dem. Ska se om jag kan förstå mej på den där samsungen senare. Men nu ska jag städa. För i morgon kommer Lill Fia, som är en utav de sötaste människorna som finns. Hon dyker upp på skolan typ tio över två och vem vet hur roligt det blir för henne då att vänta på mej medans jag har Hk? Nja..
Iallafall ska hon sova till lördagen. Då ska vi väl kunna hitta på något och sen på lördag kväll (eller ja, halv sju) ska vi in till stan och se på new moon. Jag, hon, Tojfa och Sandra.

Men som sagt. Nu ska jag plocka undan här så att vi kan sova och sen ska jag plugga tyska och skriva på min bok recention.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ha det så bra på New Moon =)

Skulle själv varit på New Moon i morgon om det inte vore för min feber som jag haft sedan i lördags =(



Puss o Kram

2009-11-20 @ 00:22:16
URL: http://sabinazander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback