Konfaläger

Datum:2009-11-06   Tid:15:33:03

Jag var hemma idag också. Och det var nog tur för jag har hostat och mått illa som fan men jag far ikväll och ser hur mycket jag orkar. Jag ska kila upp på ICA strax och köpa batterier till kameran och andra livsmedel så som fanta och lite godis.
Och ja, det var väl mer det jag tänkte säga? Alltså jag är väldigt hungrig, jag har inte ätit någon riktig mat sedan i förrgår då jag åt gröt hos mormor. Sedan dess här jag ätit ett par pepparkakor och en mandarin. Så jag försöker hitta någon mat men det går inge bra.
Nåja, nu ska jag springa och packa klart. Vi ska ha en massa saker med oss och min kudde får inte plats, kanske får jag ta den under armen?
Nåja.
Nu blire ju ingen uppdatering för än söndag i bästa fall. Beror på när vi kommer hem. Missar kanske Charlies kalas. Vilken dålig syster jag är.


Kommentarer
Postat av: Tiiradam (film & foto)

vilken fin blogg du har!

2009-11-06 @ 18:22:54
URL: http://tiiradam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback