Morron morron

Datum:2009-11-16   Tid:08:02:02
Hejsan på er alla (:
Eller god morgon vore kanske ett bättre ord? Hursom helst har jag precis klivit upp, men det är okej för jag börjar nämnligen inte föränn 09.25, kanske inte så mycket till sovmorgon men bättre än ingenting?
Idag ska jag förmodligen tvingas demostrera på svenskan. Vi fick som uppdrag att välja ut något att demostrera om. Jag ska visa hur man lockar sitt hår med en plattång.
Nu ska jag snart äta frukost, titta Matilda vad duktig jag är! så ska jag ladda över några låtar till telefonen.
Men påtal om ingenting.

T H E  W A Y  I  A R E

Är inte det där fel gramatik? Eller jo jag ser ju själv att det där inte är rätt men är det något sjukt engelskt undantag som då Rihanna sjunger "If I were". Dock så vet jag ju att were i den meningen betyder något i stil med 'vore' men ändå.
Har suttit och funderat på det ett bra tag nu.
Det är såna saker som håller mej vaken om natten. Det och boken jag läser. Den gröna milen. Skit bra.

FÖRESTEN!

Ligger min nya fic uppe på THF nu, och då och då kanske dem kommer ut här också. Vi får se om jag postar en eller annan sneakpeak. Ficen heter What hurts the most, inspererad av låten med samma namn utan Rascal Flatts. Klicka här för att komma till ficen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback