New moon igen

Datum:2009-11-28   Tid:23:11:50
Hellu mina sköna små bönor.
Det där ska nog egentligen rimma, eftersom det heter sköna böna. Men ni är fler än en, så ni får föreställa er att sköna och bönor rimmar lika bra.
Idag har jag inte gjort något, det tog mej två timmar att ta mej upp ur sängen, efter det duschade jag och sedan så scrapade jag lite. Gjorde ett kort, till Helenes mamma som fyller år och nu har jag även gjort årets första julkort som jag förmodligen kommer skicka snart också. Hon som ska få det lär få en tidig julklapp men hoehoe what the fuck?
Iallafall har jag sett new moon ikväll. Jag var ju och såg den förra veckan med flickorna, men jag fick så dåligt samvete eftersom jag lovat att se den med min favorit Anka så jag skickade iväg ett sms så gick vi på bio och såg den.
Jag.. vet inte om jag bör kommentera filmen. Jag anser fortfarande att den är dåligt gjord och dem har missat många av bokens höjdpunkter, men den är betydligt bättre än första filmen, och jag stör mej på alla fjortisar som älskar filmen pågrund av att dem har snygga skådespelare. Usch.
För ett tag sedan var Annika och Nicklas här med deras söner Eddie och Lukas, dem satt här och jag vet inte riktigt om jag är så sugen på barn. Visst är dem super bedårande från föseln till kanske 4 år. Men sedan, 4 år till tolv är dem en plåga känns det som. *Usch vilken hemsk människa jag är* Igår satt vi ju till och med och disskuterade ifall man köpte ett barn, dock sa Paulina att man inte gjorde det. Hon är ju adopterad ifrån indien och världens sötaste flicka.
Iallafall så verkade Eddie nästan lite små kär i mej, han är tre så det är väl knappast någon romans man bör vara stolt över. Han fnissade och rodnade upp över öronen, sedan satt han sej i sängen och lutade sej emot mej för att kunna se vad jag skrev. Och sen rodnade han lite mer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"twiligt/new moon fjortisar"...det var något nytt

eller ska jag säga... "Snygga skådisar som gör filmen twiligt/new moon som alla dess flickor faller för- fjortisar"? ;3

klura på den du!

2009-12-01 @ 20:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback