Sista november

Datum:2009-11-30   Tid:22:38:11
Japp, i morgon läggs ännu en månad till i arkivet i menyn. Tänk att det strax är december, det känns som om vi har gått i åttan i kanske tre inte mer än fyra veckor. Som om det vore igår vi började. Typ.
Men snart är det jul. 24 dagar ungefär och oj vad jag längar. Även till dessa dagar innan. Jag längar till julspexet och till risgrynsgröten. (Inte för att jag gillar den men jag gillar mandarinerna vi får, så är det alltid så bra stämning den dagen).

Ialla fall. Hade ja tänkt bjuda på nå jätte sexiga mobilbilder.

Konfa lägret i Fagervik. Vi hade just kommit ner från Elias berget, alla var blöta och kalla och ville inget annat än att få hoppa in i en varm dusch men vi fick sitta och vänta på Rickard ett tag.
Från vänster: Mia, Magda, Tojfa Sassa



Idag hem ifrån skolan. Det var mörkt och snöade. Mina skor var inte varma men ja, jag tvingade sandra vara med på en bild iallafall. Snygg va?


Nu välkommnar vi julen genom att ställa undan cyklar och plocka fram alla åtta par lovikka vantar mormor stickat. Åh jag älskar vintern. Men bara de första veckorna. Sen börjar jag längta tills man får gå i linne och shorts igen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad mysigt ni ser ut att ha det. Jag vill nästan, och då menar jag nästan, också ha snö. Här är det bara grått och regnigt. Inte mysigt alls. Ge mig liite av eran snö snääälla! (A)

2009-12-01 @ 13:59:31
URL: http://sofiiiahan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback