Typiskt

Datum:2009-11-25   Tid:21:28:03
Jag som tänkt ge er en sådan fin bild på mitt nylockade och plattade hår så hittar jag inte överförnings grejsimojsen. Ska söka lite till och hoppas jag hittar den då!
Annars så är det ashett här inne just nu pågrund av elementet, locktången och plattången som ligger och ångar av sej... eller nå sånt.

UPDATE:
Jag hittade min blåa lilla sak, men inte sladden till den. Så ni får nöja er med enkla, snuskigt dåliga mobil bilder.

Hälften plattat hälften lockat.



Här har ni föresten en bild på charmiga lilla Tia från dagens onsdagskurs.





Just nu på svenskan läser vi hungrespelen. Jag har väl inte riktigt kommit in i den, är bara på sidan 100 något, men ändå, den är as dålig. Ändå sitter Tojfa och läser den hela jävla tiden och säger att den är bättre än Om jag kunde drömma. Jag litar dock inte på henne och för en timma sen eller så fick jag ett sms om att hon läst ut den.
TOJFA! Det var vår läxa som vi skulle ha läst klart om typ 4 veckor. INTE IDAG!
Föresten, Tia, om du läser det här, tog ni min bok från svenskan? För jag bad er ta mina saker men den var inte i väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback