What hurts the most

Datum:2009-11-29   Tid:21:44:51
Nu finns del tre av min fic What hurts the most att läsa på Tokio Hotel Forumet. Här kommer du direkt till inlägget. Dock måste du vara medlem för att läsa men bli gärna det och kommetera även era små smygläsare.

För de som inte läst redan, kan jag berätta kort om ficen.
Nomi är 17 år och gravid med sin ex pojkväns barn. Bill Kaulitz. Mannen som syndes på var och varannan affisch i staden och han som alla flickor skrek efter. Men med hormoner som inte riktigt går samma balans gång som hon vajjar hon fram och tillbaka.

Jag har inte gjort något alls idag.
Legat hemma och haft tråkigt, städat mitt rum och snart ska jag lägga mej för att orka upp i morgon. Men först ska jag rolla med min fantastiska Yasmina.

Kommentarer
Postat av: Sathi

Aww <3 Du är mer fantastisk än mej Elinh? :'D <3

2009-11-30 @ 15:00:19
URL: http://sathilithman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback