06.30

Datum:2009-10-06   Tid:06:43:53
God morgon god morgon, hör fåglar sjunga glatt. God morgon god morgon min väään !
Den melodin vaknar jag av varje gång jag är hos min mamma, den och en slickade hundtunga i ansiktet.
Det är iallafall trevligare än den hemska *pip pip pip pip* som är här hos pappa i den lilla men högjudda väckarklockan. Dem borde inte få finna. En helvetes dålig uppfinning? Håller någon med mej?
I bet you do.
Idag är det skola, och jag slutar tidigt, tio i två. Så jag planerar att åka in till stan och köpa den där väskan på panduro, Helene skulle betala en hundring av priset. 

Hobbyväska, av kraftigt tyg. 30x27x19 cm. Med blixtlås, handtag och justerbar axelrem som kan hakas av, samt 6 fack på utsidan. 5 förvarings-lådor av hårdplast, 16x28 cm, med småfack ingår. Perfekt för förvaring och transport av material, verktyg och annat du behöver för t.ex. scrapbooking och smycketillverkning.


Nu ska jag resa mej upp ur sängen och börja göra mej i ordning. Jissies, varför ska jag gå upp halv sex då jag tar typ 20 minuter på mej att sminka mej och så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback