Bloggar jag läser dagligen

Datum:2009-10-14   Tid:17:23:10

Jag tänkte vara så söt och sätta ihop en lista med bloggar jag skummar igenom dagligen. Det är faktiskt inte så många. Men dem som det är vanligast att jag kollar in är:
 Micro miss - Jätte söt tjej som bloggar om smink och fräsiga håruppsättningar. Älskar verkligen hennes dialekt och ja.. hon verkar som en sån där positiv jävel som världen mår bättre av.
 Kenza - Vad behöver jag skriva om henne? Halva sverige vet väl ungefär vem hon är? Hon verkar också som en sån där glad människa som är positiv och frisk som en nötkärna.
 Foki - Även hon vet väl dem alla vem hon är, en söt thailändsk flicka.
 Sanibo - En grym musikblogg.
 Annars är det mer mina vanliga vänner jag besöker och tittar in på också, Sofia, Sandra, Matilda och så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback