Chick Hicks

Datum:2009-10-27   Tid:16:42:05
Såg precis kommentaren från Natta i förra inlägget, försent.
Jag har fått min nya telefon nu !
Visserligen är min pappa långsammare än fan och glömskare än min morfar.
Men då han gör något så fixar han det snabbt, som ifjol då vi tittat på en bas åt mej i typ flera månader, och sen en dag hittar han en på blocket, ringer och en timma senare har han hämtat en bas åt mej i luleå.
Ingen som sitter och funderar i tre år nej.
Den vart rosa (A)
Åh nu är jag sååå glad !
Jag ska springa ner på ica och skaffa lite cash nu te min nya baby.

Iallafall, jag for till Matilda idag, vi såg på Mamma Mia, spelade SSX, Trivial och GH, Tojfa kom föresten också. Så gick låg vi nere och pratade och skrattade och gjorde inte så mycket annat.

Kommentarer
Postat av: Natta

Hahaha synd. se bara till att inte ha sönder den

2009-10-29 @ 13:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback