Dans snart

Datum:2009-10-01   Tid:18:14:49
Det är snart dans ja, pappa ska skjutsa mej (Y)
Vad har hänt under dagen? Fåse, Bild, so, engelska prov, no och matte.
Bilden och son var inte speciellt udda. Vi var bara 12 pers i dag eftersom halva våran klass har fotbolls profil och därför var dem på någon fotbolls match i umeå eller något sånt. Som sagt vare engelska prov och jag tror det gick rätt bra. Vi fick sedan på matten tillbaka vår diagnos och ja, 27/29, inte så dåligt kanske?
Sofia började typ skrika och vart as förbannad för att hon hade 1 fel. 
Resten av lektionen spelade vi ett spel som jag och sofia ägde på. Det var en kvadrad där man placerade ut bilar på vissa ställen, så skulle man få ut en speciell bil ur rutan genom ett hål, men man fick bara flytta dem andra bilarna fram och tillbaka så att dem inte stod ivägen.

Vad ska jag mer säga, pappa och jag har tittat på en ny telefon åt mej (: Jag får den kanske om en vecka eller så, för den har inte kommit ut än. Det är en Nokia någonting, pekskärm och så. Jag vet att jag inte är så big fan of nokia, men den var så fin (A) Och det är det som betyder mest för mej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback